Wednesday, September 16, 2009

kedai

assalamualaikum

5 min sblm berbuka tu saya baru perasan air buka puasa xde..saya tak kisah lnsg buka dgn air masak, tp suamiku......... dia ni agak susah sikit =) tu yg maryam menurun tu

so..dia pergi kedai kat bwh tu ...maryam ikut..tahu tak apa..sejak saya pindah. setapak pon saya tak keluar dari pintu rumah saya..haha.. nasib ada "baby vaio" =) plus yel n lijah la kan =) saya gumbira apa duk dalam rumah dgr lagu raya..haha stresss kalau lagu raya tu =)


kelakar betul maryam..haha akak ajar skali jer tgn tu =)
skrg semua gambar nak buat thumbs up =)



mayam dgn baba mmg dapat aiskrim mahal2 la kan ..dgn mama dia jgn harap =)
tgk muka yel. muka tak puas hati sbb kakak ada aiskrim =)



yel dapat cadbury murah jer...
last2 kakak dia yg habiskan satu bar ni =) maryam ni mmg suka giler choclate..plus dark choclate..eyeewww so pahit..like baba n aunty saser only.. not good!

ok la, dah 9 malam..solat isya' n zzZZzzZZ...

ASSALAMUALAIKUM




No comments:

Post a Comment