Saturday, September 26, 2009

bernafas kembali

assalamualaikum

hehe..soo cooool tajuk di atas.. tq to fama sbb ktorg mampu bernafas kembali =) serius bkn senang hidup dekat sini =) mmg cukup2 jer kan =) sampai time sejuk2 ni nak beli kasut anak pon kena fikir byk kali =) ya, saya tak malu bercerita =) sbb itu saya betul2 berjimat di sini ..sgt jimat..akhirnya saya pernah rasa hidup mcm ni =) ni pon nasib susu dah pos awal2 dari malaysia, kalau sehari 25 cad =) mmg pengsan ktorg! =) sbb suami saya dtg sini utk belajar, so dia pon byk guna duit utk buku2 dia..bayar deposit rumah yg kacau sikit duit simpanan tu ..

so akhirnya hari ni saya dapat jugak beli kasut anak2 =)


winners . murah jugak kat sini


beli winter boot terus , save duit, winter tak yah beli dah =)

alamak gmbr dua kali =)


lijah pilih sendiri, nasib murah 19 cad..kalau ktorg pilihkan confirm dia tak akan pakai =)


mereka berdua dah gembira =)


aunty saserrr, 15 cad!! u want?? =)


lijah tetap dgn lipgloss walaupun kat mana2 =)


hehe mesti ikut aunty ana, suka make up!


yelmon mesti sayang aunty ana ketat2, sbb sebijik sgt perangai dia, naik kereta jer confirm tido =)


pas nak byr tu, dia kata debit n credit down..hmmmm xpela, nasib ada sikit cash, so sorry lijah, seluar panjang u tak dapat =) hehe tu la duk malaysia semua skirt jer kan =) padan muka =) soo sempat amik kasut n satu seluar panjang yelmon =)

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment