Thursday, September 17, 2009

lauk apa

assalamualaikum

hari ni kak azidah bagi ktorg lauk =) tq sooo much..sbb memahami yg hari ni saya sgt2 malas nak masak..plus xde air..baru discuss dgn iwan nak beli shawarma..haha tp iwan suruh masak jugak..tak kisahla..x marah pon =) 5 seriess punya pasal =) hahaha.. tp kol satu saya kata nak baring jap..tgh lapar yg amat time tu, dalam setengah jam, iwan pon bwk naik lauk kak jidah bagi..tq akak.. luv u sbb memahami diriku yg tgh malas hari ni.. !! =)


kari ayam


sup tulang



sayur ni of coz la kan goreng sendiri =)


ya Allah, kentang ni mcm x menarik lnsg, hidup segan mati tak mahu..hahaha
sbb en suami gi beli sepeket besar tu..2 dollar.. amik ko habiskan.hahaha tiap2 hari kentang goreng.tp habis jer..siap order utk sahur lagi..tahu tak apa, saya dah goreng kol 8 mlm, sbb saya tak suka bgn sahur kena buat kerja..panas2 can.. =)



memandangkan cookies saser dah habis, bukalah yg baru..esok mayam buat thumbs down dgn bekas kosong k =)


laporan pukul 9;30
kuih ni juga sudah habis..haha giler best ktorg belasah kuih raya..iwan yelmon k =)



k la..isya n shipping time =) td saya try call fama tp x dapat..xpela..lain kali..nak tidoq.. ngantukzz..

jealous nya azri dah balik kl..ehh sampai kl dulu or kajang dulu? haha sorry boy..saja nak bagi mama sindir boy..haha .kim salam kat yuyu..

jap..mcm mana intan boleh gembira di mesir.... ??? ohh nooo.. not me ok! saya dilahirkan mmg cintakan malaysia =) najib mesti bangga rakyat dia yg sorang ni kan =) kalau rosmah baca ni , mesti dia jealous n mesti dia bom kan saya..hahaha..chiittt pooo dahhh la rambut besau...scary mak tgk rambut u tu..

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment