Saturday, September 26, 2009

food basics

yeay!! akhirnya barang2 dalam peti saya sudah penuh kembali utk stok seminggu =) sayur yg penting yer adik2 =) n kentang anak2 ku =)

yelmon ni kalau bawak mmg agak berhati2! dia suka tgk org lama2 n senang baik dgn org !


bayangkan dalam byk2 roti tu takde satu pon halal ! tension gue!


bawak mereka mmg kena fikir byk kali !! tp nak tinggalkan dgn siapa? =) non?

hmmm yg sorang ni gi letak telur blkg dia, dia gi pusing n jatuhkan telur tu atas lantai!! bagus! tension giler! tp kalau mak saya baca, mesti dia kata napa letak tempat yg budak boleh capai? next time mmg tidakla saya membawa mereka! tp saya boring jugak kalau tak keluar hari minggu =( sejam pon ok, isnin-jumaat confirm dah tak!


cerita aiskrim pulak =)
saya tgh pilih marjerin, bkn butter yer adik2, haha budget2 =) budak ni gi buka peti aiskrim n terus buka kotak tu! so nak tak nak mmg kena byr la kan !! mungkin kat malaysia saya tak pernah bwk dorang gi beli brg2 dapur..wahhh mmg kalau ada darah tinggi mmg dah tinggi dah ni ! =) gua stress!!! =)


assalamualaikum



No comments:

Post a Comment