Tuesday, September 29, 2009

apa saya makan hari ni n semalam

haha..makan lauk sama, saya suka bila saya masak makanan ini, suami saya boleh makan 2 3 hari lauk sama..makin menjadi2 malas i..plus makanan ini sgt senang dimasak =) ok la wpun tak sesedap mak saya punya masakan.. jadi abg saya takyah nak jealous2 kan lagi!

alamak gambar tak jelas, saya upload satu lagi kasi jelas sikit sama abg gua =)



nasi kerabu + budu durian+ ayam goreng ..haha tetapla budu tu dimana2 kan =)

pastu dapat call dari org yg ktorg salah pos brg2..dia kata kotak dah sampai kat rumah dia..so irwan pon amik la..pastu ada brg2 kak jidoh,,pastu call k.jidoh ,,pastu dia dtg..pastu ajak dia makan skali.. =) tu jer cerita smlm..haha cerita hari ni??

jeng jeng jeng..




gosok baju sebakul besar itu =) hahaha.. borinkkk ( cara kakak ya)

assalamualaikum



No comments:

Post a Comment