Sunday, September 27, 2009

gambar2 adik mak n lijah tonite..









maaf, malam ni saya takde cerita nak update..haha busy u mop satu rumah n basuh bilik air.haha selalu citer.. adakah mahu menunjukan saya rajin..ohh tidak sama sekali..saya rimas rumah yg melekit2 lantai ni.. =) sbb mak saya mmg suruh pembantu rumah mop tiap2 hari..jadi saya pon dah terbiasa..ohhh tidakk,..mungkin budak2 kot..makan byk tumpah n suka tuang makanan atas lantai =) pastu aiman mesti cakap..pupahhhh ( tumpah)

assalamualaikum

2 comments:

  1. nak masak?nak masak?]

    comellll sangattt!!!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha..siap cakap, mama kakak kenyang, kenyang sgt2, takleh makan dah,kenyang.. hahaha poyo giler

    nampak sgt mak dia ni rajin kan? anak dia pon meniru segala aksi mak dia..hahaha

    ReplyDelete