Wednesday, August 5, 2009

Yeay!!!

assalamualaikum..


sudah 3 tahun 3 bulan saya berkahwin dgn en suami! yebba 2 =) kalau en suami nak beli aset lagi satu, adakah saya harus menangguhkan pembelian 5 series itu?

jawapanya YA!!! =(

hmmm takpela... jgn saya dah berkorban bersusah payah hidup susah2 dulu, bila dah senang kahwin lain! hahaha H*LL NO!!!! pastu kalau kahwin lain nak kena bagi sama rata.. =) boleh blaaa..hahaha..ehh saya tak mendoakan suami kawin lain yer.. PERINGATAN agar sentiasa di dalam fikiran itu..haha..

hehe mesti entry ni mak saya bising, macam mana laki tak cari lain, kalau badan kamu mcm tu..hahaha.. whateva ok mummy..i dont care =) saya suka makan... =)

sapa nak tgk baju upin dan ipin aiman..haha.. mesti adik2 saya tak sukoo.. siap setahun kemudian tu... rm 10 jer.. =) ok la tu..mana nak ada duit beli baju mahal2..baju ben 10 pasar malam pon tahan lama tu ..rm 5 only! nak kena beli lagi b4 gi canada ni.. pasar malam .. here we come!!


assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment