Monday, August 3, 2009

ALHAMDULLILAH

assalamualaikum

saya beransur2 sihat =) maryam n aiman pon dah ok..tinggal saya jer.. yes. ptg ni boleh gi queensbay mall.. yehaaaa... sapa nak ikut?
saya dan en suami jer =)
tp tak bgtahu dia lagi, haha dia selalu malas sikit kalau duk penang ni..movie2.. boring akak =P

semalam best sgt..tp tak boleh tido sbb sakit kepala..nak tahu tak apa..

maryam semalam teman saya sampai saya tido..haha terbalik pulak..dia dah tido..bila dia sedar sbb saya nak betul kedudukan dia.. dia terus tanya..mama sakit lagi ke, mama sejuk?? dia terus peluk2 saya n tepuk2 saya sampai saya tido..hehe tq baby =) pastu tu dia amik bantal dia n letak kat kepala saya , dia cakap nnt mama sakit kepala..mungkin dia selalu nampak saya buat dkt en suami kot.. =)

k la..tu jer citer hari ni..nak gi pos..panas giler nak keluar..pujuk en suami suruh gi jer la... =)

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment