Monday, August 3, 2009

hospital besar penang

okay , hari ni saya byk tak update apa aktiviti saya...saya demam dan sangat2 sakit kepala.. semalam ok lagi, pagi tadi lepas bgn jer, beratnya kepala ni plus hidung tersumbat..skrg pon. tp anak2 alhamdullilah beransur pulih.

actually tak payah bawak jumpa Dr pon demam anak2 saya, tp sebab musim h1n1 saya bawak juga ..mula2 nak bawak gi pantai, tpkat pantai takde tmpt test h1n1.. arghhhh saya tak suka ke hospital kerajaan..mmgtak suka! bkn riak ke apa, saya tak suka tmpt yg ramai org dan harus beratur..sbb kalau saya seorang mungkin saya akan pergi, bila anak2 ikut, sana ramai org dan byk penyakit..tu yg saya malas.

bygkan ktorg sampai kol 10- ok la, pas en suami register, en suami pon dpt no. 49 n 50 utk yelmon n mayam.. time tu n0 33.. ok la kan, lepas sejam en suami call, sbb ktorg duduk dalam kereta, takut jangkit kalau duduk situ, so bila no 46 baru ktorg turun..tak lama lepas tu masuk la, alhamdullilah kami tak tunggu lama..

nnt saya sambung lagi.. en suami nak guna camera jap..
anak2 saya sudah gembira bermain di luar..saya sgt sakit kepala utk keluar..

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment