Wednesday, August 5, 2009

hameediyah restaurant

assalamualaikum


ni ktorg singgah kedai makan jap..fav. i k dari mula2 kahwin..yummy baby =)



dah seratus 2 tahun k kedai ni =) tu yg sedap tu =)


mayam sorang duduk meja lain.hehe sbb mula2 ktorg dudk meja tu, dia asyik main dgn baju princess dia sampai tak sedar =)

yelmon gembira la tu dapat sudu..boleh ketuk meja kuat2 =)

tgk tu tak habis2 dgn baju princess dia =)

Add Imageni saya punya!! sedap yg sedap tu =)

ni set nasi beriyani hameediyah



ok ni cerita di sebalik sudu yg maryam pegang =) saya dah letak byk kali dah kat tepi..tp dia ttp nak sudu colour pink tu..so saya pon tanya la cashier tu utk byr harga sudu =) budget2 singgit la kan..whateva la.. =) mula2 gi kaunter tu perempuan tu tak nak bagi..so saya tanya takpela saya mmg nak byr.. biasa perempuan dgn perempuan mana boleh kan =) pastu laki dia dtg nak amik brg, wife dia tanya la..so laki dia kata amik jer la.. so suka la mayam =) saya bkn kisah pon kalau kena byr..sebab maryam ni mmg teruk dgn pink!

ok ok..jap satu lagi citer..ada dua bekas air masak kat rumah maktok dia, satu kaler pink, satu kaler oren..tutup dia jer..wpun gelas dia minum tu kaler pink kan, dia ttp nak air masak yg bekas penutup tu kaler pink..wpun kedua2 nya air masak..dia mmg tak kanminum kalau tuang dari bekas oren! parah anak aku ..haha

tgk la tu buat muka kesian nak sudu tu

hehe en suami nak juga eyy gambar dia masuk =) takpe2 ni blog family =)

close up sikit sudu tu =) kalau korang nak kasi hadiah ke apa ke utk mayam jgn la beli kaler lain selain pink..haha dia tak kan guna
p/s: salah ibu yg mendidik atau anak yg meminati warna itu? =)

wah saya tak kan masuk kedai ini..goli den =)

pintu gerbang campbell street


ni la line clear..
saya time ngandung dulu nak sgt nasi kandar, pas masuk tu saya tak leh terima keadaan kedai itu..sungguh kotor yg teramat..tidokla kawe nak masuk lagi sekali =) goli..


tu jer entry makan hari ni =) k la, ada kawan emak men i dtg nak tgk anak2 i =) i turun dulu k..haha i lari naik jap nak siapkan entry ni..kuikuikui =) en suami pon tak tahu..haha ..saya solat jap..tp saya bawak lari laptop..haha



assalamualaikum


No comments:

Post a Comment