Wednesday, August 19, 2009

saya rindu berblogging

saya sgt rindu nak update =) nak tahu kenapa saya tak update..sbb saya berada di kampung merbau sempak..ohhh di manakah itu???? di sungi buloh yer adik2... saya berpindah kerumah ibu bapa saya dia sana.. manakala kedua ibubapa saya di tmn tun.. haha ktorg mmg suka lebih2 sikit..sbb rumah tu kosong..en suami dan saya tidak bekerja buat masa ini, jadi ktorg memenuhi aktiviti dgn swimming dan tgk tv =)

hari ni baru ada internet di sana ya adik2..nnt saya rajin2 kan diri utk update..saya mahu camera D60 la..cantik sgt gambar2 dia..boleh ker korang amik olympus ni?? dan saya amik D60?? haha..jgnla tanya soalan bodoh kan =)..

k la..saya nak update entry lain..wahhh email customer tak reply lagi ni..camno =)??

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment