Wednesday, August 19, 2009

FAMILY PORTRAIT

assalamualaikum =)



ahad lepas, mmm berapa hari bulan arr...?? ntah saya malas nak check kalender .. ktorg amik gambar family.. nak tgk ker =) haha


ni family saya +john n aisar..dorang tido..panas sgt time ni


my everything =)

meet my parents =)

ktorg raya awal sikit =) tak cantik la gambar amik dari facebook..kocilll.. tunggu adik i transfer gmbr dulu ok


haha ktorg mmg suka amik gambr..anak2 ni nak ngamuk2 pulak panas.grrr..

ni adik beradik saya..sibuk jer khemah kat blkg tu ..haha


nnt saya cari gambar2 dari kahwin, anak satu dan anak 2..haha perkembangan badan yg sgt sihat.. A++ =)

hahaha nak jugak kan wpun anak dua..=)


saya menyampah dgn abang2 saya..time amik gambar ni kan, siap jerit mcm sakai..


"woi cincin kahwin dah tak muat nak romantik2 lagi, geli la.." haha
jeritan abg ke 2
"baju kahwin dah tak muat , anak dah dua,.." jeritan abg pertama...

haha..whateva!!!


ni gambar santai lepas semuaorg tukar baju =) boleh pulak anak2 i tak mengamuk time ni.sungguh geram sbb dorang terus swimming.. =)


k la.. saya mcm rindu cousins2 saya di geneva, spore dan kelana jaya.. =) u knw who u are =) miss u =)

assalamualaikum =)

p/s: bila saya akan update lagi?? =)



No comments:

Post a Comment