Thursday, April 23, 2009

sesuatu yang baru :)

Maryam, Aiman , Faiq Fickry , Aisar Fickry Dan Farwah Farihah kena cari aktiviti baru. Memandangkan tiap2 hari nenek mereka sampai tension sebab dorang ni bising sgt dgn gaduhnya,berebut barang n aktiviti tolak menolak dan pukul memukul :)



maka............






inilah hasilnya apabila ditiup dengan mulut..


so pukul 9 tadi, terus gi tesco utk beli pump baru..yang lama dah tak jumpa kat mana..
beli juga sedikit barang2 dapur dan sayur2 utk budak di bawah ini..dia tak suka kalau buburnya takde sayur..sama macam baba dia. takde sayur tak nak makan.





Aiman Muhammad Irwan


pukul 11 sampai rumah budak2 ni dah tak sabar2....

cuma Aisar yg taknak masuk, dia berani tgk dari tepi sahaja.


tgk yg perempuan,pantang nampak camera

Faiq: apa aku nak buat dgn bola ni bagi budak2 ni nangis?hahaha
aiman: warna hijau ini mcm aiskrim. yummy!



Semoga mereka sentiasa diberkati dan dilindungi oleh Allah S.w.t




mereka gembira, saya juga gembira :)


pas balik dari tesco terus gi beli lauk sebab hari ini saya takde mood lansung memasak. memandangkan suami saya banyak benda dia tak makan :) dia amat sukakan kari. tp isteri dia tak reti masak kari. :) so saya belikan dia rendang daging sahaja...


Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment