Monday, April 27, 2009

PENANG MAI...

Semalam sebelum tidur , discuss la dgn En. Suami utk balik penang. Dia tidak berapa setuju , nak tahu sebab apa??





Inilah puncanya. Sungguh tidak adil membeza2 kasih sayang :) haha kidding.
tp mungkin jugak ya, sebab nk pergi tadi dia suh tinggal yg ni :)


Pagi tadi husband pon pergi la beli ticket, dia mmg x suka isteri dia bwk kereta sebab anak2 dia x reti duduk diam..so dia pergi la beli kat one utama..AEROLINE..ticket dewasa rm55 n tiket aiman n maryam 27.50

mula2 naik, mereka sangat disiplin :)


Aiman dah mula spot check apa yg boleh bwk masuk mulut :)



Maryam masih ingat pesan baba agar berdisiplin dalam bas :)



Aiman sedang memikirkan kenapa baba saya tiada bersama saya :(



Maryam dah mula gelisah sebab adik n mama dia dah tido



Percaya tak,saya minum 3 botol dalam masa 1 jam.







Dahla mama amik gambar! boringla...



ni toilet n flat screen dia..



saya sudah lupa segala pesanan baba saya :)



saya suka melatah sebab saya ikut pembantu saya



saya tahu ramai yg cair dgn senyuman saya :)



tolonglah saya dah kebosanan ni..adik bgn please!!!


Yes Aiman dah bangun, tp no no amik jambu kita.



tgk sepahnya tempat saya duduk ni



mereka berdua sedang bergurau. sebab kitaorg je org melayu dalam bas tu.lain semua org putih n chinos



Alahamdullilah sampai Queensbay pukul3.30 ptg.
tok wan n maktok dia dtg amik

tp ada permintaan dari si kakak kepada tokwan nya..
tok wak nak tgk" tampan" ( kalau baba dia baca mesti gelisah dah ni, rosak anak aku )

baba ini lah "tampan " kita


NO NO PAPPARAZZZI PLEASE!!!


kita nak mandi la, tokwan dah nak buka baju kita, tp maktok kita semua NO!! mayam tgh merajuk dgn nenek dia


hi mama..amikla gambar kita byk2 :) saya tahu baba rindukan saya seorang :)



Percubaan terakhir maryam memujuk mama dia wpun kaki dia dah start basah


Akhirnya saya balik dan terus merajuk , tp saya masih sempat selongkar semua almari dan sebab habis sekeping kuih apa ntah..mama saya pon x tahu apa nama kuih tu, yg pasti baba mesti tahu.sebab dia mmg suka kuih muih ni..

dan saya terus...


ZZzzzzZZZzzzz...ZZZzzzzZZZ


ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment