Wednesday, April 22, 2009

ALHAMDULLILAH

First sekali mcm bersyukur sgt ESQ x kena ban. risau jugak bila dapat berita yg jakim nak ban ESQ..mungkin sesetengah mengatakan saya taksub dgn ESQ. bukan itu sebenarnya, saya risau sebab ESQ telah membina satu platform utk saya berubah.tak perlu saya mencanangkan kepada semua apa yg telah berubah pada diri ini... biarlah suami tercinta sahaja yg tahu :)


rumah kitaorg mcm ada satu kejutan fenomena bila khabar angin ESQ kena ban. mungkin berita ni x effect bagi org yg tak pergi. kitaorg call2 setiap kali update berita2 terbaru..luar biasa :)

benda2 yg diajar pon takla menyimpang dari al-quran.mungkin saya ni tergolong org yg kurang agama. tp apa yg saya dapat di ESQ tu boleh membimbing saya ke jalan yg lurus utk mencintai agama islam yg suci ni..INSYAALLAH


bila saya cerita panjang2 pon mungkin org x faham kecuali org yg dah pergi, tp apa yg boleh saya katakan satu perasaan indah ada dalam jiwa ini apabila kita mula mengetahui yg Allah itu wujud.

Assalamualaikum




No comments:

Post a Comment