Wednesday, April 22, 2009

Ikano Damansara Utama

Birthday Aiman

Memandangkan tahun ni HUSBAND berada di malaysia sempena cuti sblm sambung phD..so kitaorg xleh calebrate b'day anak2 :) hehe suami saya sangat tegas dalam bab2 ni ...dia bagi dua pilihan sama nak masukan duit dalam bank anak2 @ nak calebrate... so setelah membuat pilihan yg tepat, saya memilih utk masukan duit dlm akaun dorang..sorry aiman :) kakak je sempat sebab baba xde tahun lepas :) xpela, mama bawak aiman dgn cousins gi ikano jer la k...



gembiranya faiq...
maryam tgh tunjuk bakat memusingkan tangan :)
maryam, aisar n faiq berlumba siapa naik dulu..
yeay..aiq menang!! aisar yg sentiasa takut :)
Aiman 1st time dapat naik benda angin ni...
maryam suka jadi org besar dikalangan sepupu2 dia
Baby Hensem mama dah setahun :)
semoga menjadi umat islam yg berguna kepada bangsa n agama
susu dulu..energy ni...
yaya menangis2 nak buat benda ni...

akhirnya
hi...saya dah setahun...


Aisar Fickry
ditujukan kepada mummy Julie



aiman sedang mencuba menaiki gelongsor

ALHAMDULLILAH! saya berjaya


gambar sahaja....



saya sgt bergembira kerana dapat bersama dgn anak2 dan anak saudara..

assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment