Wednesday, April 22, 2009

JAKARTA

ASSALAMUALAIKUM...
2 minggu lepas kitaorg pergi jakarta utk 2 hari..teman adik atas urusan kerja....:) so bgn pukul 3 pagi k.. ngantuk yg amat..betapa nikmatnya tido ni...sanggup tu bgn pukul 3 utk bersiap, kalau la ada semangat sebegitu utk solat malam.. ALHAMDULLILAH :) tp bila la masa itu akan tiba? semangat itu tidak akan dtg sendiri kalau kita sendiri tidak berusaha utk melakukanya :) cuma saya berdoa satu hari saya dapat melakukanya atas bantuan suami tercinta :) bgn malam utk susu anak pon dah merungut.. SUBAHANALLAH.. dosa kan... ni amanat Allah utk dijaga, masih nak merungut..ada org kawin bertahun2 tp masih belum dikurniakan anak...saya bersyukur kerana dikurniakan anak2 yg comel di mata saya :) Alhamdullilah...





Maryam Muhammad Irwan

Aiman Muhammad Irwan

so sampai pukul 8 pagi jakarta,terus ke destinasi..selesai je terus gi hotel..penat giler badan..tp dua hamba Allah ni ------ dan -------- ajak ke senayan city..pergi jer la kan.. rugi la kalau dah jalan tempat org utk tidur... badan mmg bergerak, tp hati saya ttp di msia teringat suami, maryam n aiman....nway saya ingin mengucapkan terima kasih kepada suami tercinta sebab tlg jaga anak2...

so inilah hasihnya


MENGAPAKAH KAMI JAKUN DI KRISPYKREME??

sebab terlalu sedap.. :)

inilah
dinner kami
ayam penyet
es mango
hehe dia ingat ice blanded mango...
ini lah makanan special utk hari itu..x ingat nama menu tu...

assalamualaikum





No comments:

Post a Comment