Monday, May 11, 2009

sementara solat, apakah yg berlaku?

hari ni anak2 duduk dalam bilik dgn mama dia, selalunya saya di bilik atas utk menguruskan
onlineboutique saya :) sila la click yer... :) so bila turun tu anak2 baru bgn dan saya mahu solat.
so sementara solat tu saya dgr anak2 saya ada dalam bilik air...geram jugak dalam hati wpun tgh solat..hehe x leh khusyuk lnsg :) risau jugak lemas ke, kakak dia tolak ke kan..
maryam tgh jirus air kat kepala aiman
tgk sabun2 habis berterabur, dan tgk maryam telah selongkar handbag mama dia dan dia tgh pegang apa :)

setelah kena jerit dgn mama, akhirnya anak2 saya pon "berjaya" keluar dari bilik air, mmg susah giler nak keluarkan dorang dua ni...
benda paling dorang suka, bedak! mmg boleh mengamuk mak bapak budak2 ni, kejap je bedak2 ni habis, nnt dorang dua sembunyi belakang pintu ke, tempat sangkut baju ke, tahu2 je bilik dah wangi n mesti salah sorang ni akan jatuh sebab licin :)


aiman sudah keletihan, mata pon dah merah sebab main sabun :)

gambar maryam x sempat ambil, sebab dia dah hilang dgn aunty ana dia..

assalamualaikum


No comments:

Post a Comment