Wednesday, May 13, 2009

JAKARTA

ok.. saya dah janji nak update kan mana saya gi anniversary saya... =)

aiman tido bawah dgn baba dia, sebab dia ganas sikit time tido =)

bye2 korang dua..mama n baba nak go indonesia .. :)




en.suami dah pening, selalu tak pernah :)

en.suami terus bfast :) hehe mknan dlm flight diberikan pd adik.. sebab dia muntah2 =)

pastu jln2 jap di siang hari, tp x sempat amik gambar..ptg tu letih sgt..so rest dulu, sebab bgn pon 3 pagi..mana nak larat kan =)

so sini ktorg dinner, ada satu kedai mkn sedap yg amat.. =)

benda wajib =)
nak tahu tak satu benda, saya dapat donut free satu!! hehe ada promosi hari ibu, cuma tunjuk gambar saya bersama anak2..hehe..tp yg glazed dah habis =( whateva, janji ada choclate :)

minuman kitaorg 3

makanan en.suami

mcm mana adik saya tak kurus, dia hanya makan maggi..haha takla dia baru habis makan di hotel

ini mknan saya..over sket kan berbanding org lain :)

ini dessert en.suami, hehe tp share 3 org, tp saya yg mkn paling byk..hehe sedap gile!!


pastu jln2, suami membuat kejutan .jeng..jeng..jeng!!!!!!












rupanya en. suami ada saloon rambut =)
bangga jer nama kedai tu nama dia..haha perasan!!


hadiah2 lain dirahsiakan..hanya suami dan keluarga sahaja yg tahu :) saya tak suka cerita pasal suami saya dkt blog...hehe

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment