Sunday, May 17, 2009

Ke DSH lagi :)

Sejak rabu saya dah perasan yg maryam suka merengek semacam :) badan dia mula panas2 sikit :) so khamis saya diamkan saja, malas nak serabutkan fikiran en suami yg tgh byk kerja :) mmg byk la..tiap2 malam dia akan tido pukul satu atau dua..hehe sebabnya, dia akan sediakan semua nota utk pelajar2 dia..so rajin laki ku.. :)


dah 2 malam maryam mcm merengek

so jumaat pagi pergi la dsh, en.suami gi uia dulu. dia ada meeting. so kul 11 dia pun balik bwk dua beradik ni gi jumpa Dr. Azizi Omar. pakar kanak2..sebab dorang dari baby dgn Dr.Azizi.senang sket dah ada rekod. Kitaorg pon mintak la Dr.azizi tahan kat wad sebab risau kan bila malam jer panas.dahla musim h1n1 ..SubhanAllah, mintakla dijauhkan daripada terkena ahli keluargaku, suamiku,kedua org ibubapaku dan anak2 ku . Amin.

baru sikit Allah turunkan bala, kita dah mengelabah kan, selama ni byk nikmat yg diberi tp kita semua lalai utk mensyukurinya, Ya Allah , ampunilah hamba mu yg lemah ni dan bimbinglah aku ke jalan yg benar dan yg engkau redhai ..Amin

maryam kena pakai tag nama :) so pinky2

baby aiman pon kena :)

ketiga2 gambar di bawah ini mmg menarik pehatian saya =)

maryam n baba tgh solat :)

mereka sedang rukuk, semoga maryam menjadi muslimah yg sejati :)

Aiman pon join :).. Alhamdullilah :)

pastu nurse pon panggil sebab Dr. azizi nak cucuk jarum kat tgn dia, haha saya tak tahu panggil apa.. whateva :)


maryam dibalut :) mula2 gelak dia ingat takde apa berlaku :)

masih lagi relax :) sempat berbual lagi dgn nurse :)

Maryam mula menangis :) kuat giler maryam cubit perut nurse wpun tgn dibalut =)

Aiman gembira sebab Dr.Azizi kata tak payah :) nurse kata kesian Dr. sebab nnt tak jumpa urat dia :) sebab aiman ni byk isi sama mcm mama dia..hehe

Nurse tgh balut :) sian baby maryam :)

tgh mengadu yg tgn dia sakit n menangis suruh buka balik.. masalah disini :)

Selamat pagi semua !!! saya dah mandi..

berapa byklebam kat muka aiman asyik terhantuk kat bwh katil :)

aktiviti penyelongkaran bermula :)

akhirnya saya hilang pertimbangan ..

disebabkan keboringan tahap maksimum , ktorg pon mintakla Dr.Azizi utk tido di rumah dan dtg keesokan harinya, sebab tak selesa tido sana, tiap2 dua jam dtg check suhu, pastu ubat la, penerangan ubat la tgh malam =P.. God!! saya sungguh stress..hahaha..tido rumah anak2 pon selesa :)

sebelum balik, aiman n maryam kena check suhu.. tp takde gambar maryam kena pakai ubat guna mesin canggih..hehe dalam hp intan..bila mahu mms??

alhamdullilah , esok pagi nya dapat keputusan darah maryam semua negatif, termasuk la H1n1.. =)

p/s:maaf kalau blog saya dipenuhi aktiviti anak2 , sebab saya tak cuci gambar, jadi blog jer utk kenangan mereka =)

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment