Wednesday, May 20, 2009

rasta ttdi

malam ni, en.suami ttp nak ajak makan luar =) (buat2 marah sebab membazir, tp dalam hati suka =p ) saya suruh bungkus pon,dia tak nak!! hehe dia kata tak payah bawak anak2..hehe ni la kitaorg sebab lepas kawin baru kenal =) best apa 'rehat' kejap dari anak2.. =)





tq sayang =) lain kali belanja la lagi..hehe

minuman ktorg =) saya x suka air lain selain drpd air kosong, en suami minum barli panas

dari sblm kawin sampai anak dua, sama jer menu en suami, nasi goreng cendawan =)

en.suami minta la sup sikit, dahla kena byr rm2!! cekik darah betul, mungkin biasa g org lain , tp tidak pada saya!! sbb ktorg jarang mkn kedai mahal2..

sungguh selera en suami menikmati nasi goreng =)

haha besarnya gambar ni!!!! =)
saya google jer gambar ni, sebab lapar sgt =) tp whateva la..lebih kurang jer =)

rasta dah canggih skrg =) tekan no meja je,keluar semua..hehe ataupun saya yg ketinggalan =P 2x jer penah gi since rasta ni buka..hehe



sampai rumah jer anak2 terus ajak keluar naik kereta, so bawak la dorang pusing 1 round kat kawasan rumah n beli milo ais baybee ( maryam ) baba dorang x ikut, masuk jer bilik, dua2 ni terus meluru kat bilik air tau, mayam siap cakap lagi, baba cepat la, nak tgk muka.. hehe mcm la bapak dia baru sampai dari canada =) uia je kot wahai anak2 ku =) hehe x sempat amik gambar, sebab dua2 mengamuk nak baba..( yehaaa,dlm hati gembira sebab blh akak rehat jap )

setengah jam selepas itu.........................................






selamat....... haha tgk anak ustaz ni,tido pon pakai kopiah. ;0


time ni, dia nak ikut nenek dia gi kelas mengaji, tp tak dapat =( so dia tertido akibat menangis kesedihan ..hehe nnt mayam besar2 jgn menangis tak nak gi pulak k=P


dan dimana suami saya????


masih di luar buat kerja =)
tahu x apa, waktu gambar ni di ambil dia tak sedar pon =)itula suami saya,kalau time belajar atau kerja, cakap la apa pon dia x akan reply balik..hehe..


dahla, good night=) Ya Allah,dengan namamu aku hidup dan aku mati =) semoga saya dipanjangkan umur dan dikurniakan kesihatan yg baik supaya aku menjadi hamba yg menurut segala perintahmu..Amin=)


assalamualaikum.......


2 comments:

  1. ada 2 anak ni tak adalah mek mengarut boring dok rumah memanjang kat ottawa ek. 4 TAHUN oiiii

    ReplyDelete