Tuesday, May 12, 2009

santai..

hari ini, mmg dah janji dgn en.suami utk pergi tesco, nak beli susu anak2 n sayur2 aiman.. maryam tak kisah, sebab dia tak suka makan,hanya suka susu dan thili ( cheese) mana ntah dia dapat 'thili' :)



maryam akan merajuk setiap kali lalu kat jet singgit :)

disebabkan aunty baby aiman ni tgh tuition,jadi kakak nor sumbatkan saya lolipop 10sen , kalau tak mmg saya akan menjerit sekuat hati :)

ni la trolley saya. kakak nur mesti carikan sampai jumpa, kalau tak saya tak nak jalan

saya cukup stress tgk sayur, tp baba n adik tak nak mkn kalau takde sayur!

baba jom balik, ini masa tidur saya!!

percaya tak, maryam n aiman minum 1kg susu hanya utk 1 hari lebih, mmg boleh bankrup baba dia..yg 4 tu tak sampai seminggu :)

pastu singgah bali kopitiam, sebab saya lapar :) haha..mana tak besar..


aiman sama mcm mama dia, ada pit-stop utk isi perut :)

boring la mama ni, asyik amik gambar je!!

gaya big boss :)

makanan en.suami yg tidak membuka selera saya wpun sedikit.hehehe :)

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment